Blog

 

 

Μάιος 14, 2015

Τι είναι η αισθητηριακή ολοκλήρωση και πώς μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά με αυτισμό;

Στα πλαίσια διημερίδας στο πολεμικό μουσείο για τον αυτισμό η κα Ελίντα Καλπογιάννη (MSc  Εργοθεραπεύτρια) μας εξηγεί με πολύ κατανοητό τρόπο τι ακριβώς είναι η αισθητηριακή […]
Μάιος 4, 2015

Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής: μήπως το παιδί σας δυσκολεύεται να οργανωθεί;

Ποιο είναι το πρόβλημα; Το παιδί ξεχνά να φέρει τα σωστά βιβλία και υλικά στο σπίτι ή στο σχολείο. Το γραφείο του, η βιβλιοθήκη του, η […]
Απρίλιος 30, 2015

Παιδικό Πρωινό… Καλημέρα πέρα για πέρα..!!

Γιατί είναι σημαντικό το πρωινό; Η πιο σημαντική διατροφική συνήθεια που πρέπει να αποκτήσει ένα παιδί είναι το πρωινό γεύμα. Η σημασία του πρωινού αποδίδεται πολύ […]
Απρίλιος 23, 2015

25 Απριλίου Παγκόσμια Ημέρα Γονικής Αποξένωσης

Τι είναι η γονική αποξένωση; Είναι μια συγκρουσιακή οικογενειακή δυναμική που ωθεί το παιδί να πάρει το μέρος του ενός γονέα, αλλάζοντας την προηγουμένως καλή συμπεριφορά […]
Απρίλιος 2, 2015

Βελτιώνεται η κοινωνική συμπεριφορά των παιδιών με αυτισμό;

Από παιδιά μαθαίνουμε να «διαβάζουμε» τις εκφράσεις  των ανθρώπων και να κατανοούμε τα συναισθήματά τους, τη χαρά, τη λύπη, τον θυμό. Τα άτομα όμως με αυτισμό […]
Μάρτιος 31, 2015

Νέα έρευνα για τον αυτισμό

Στο πανεπιστήμιο του Warwick ανέπτυξαν μια νέα μέθοδο η οποία δίνει τη δυνατότητα στους επιστήμονες όχι μόνο να έχουν πανοραμική άποψη του εγκεφάλου, αλλά και να […]
Μάρτιος 24, 2015

Διαβάζουμε βιβλία μαζί πριν πάει σχολείο!

Κάντε στο παιδί σας ένα υπέροχο δώρο που θα κρατήσει για μια ζωή: την αγάπη για τα βιβλία. Αν ήδη διαβάζετε μαζί με το παιδί σας […]
Μάρτιος 20, 2015

Πόσο εύκολο είναι τελικά να μάθουμε να διαβάζουμε;

Πώς διαβάζουμε; Το να μάθουμε να διαβάζουμε είναι μια πολύ περίπλοκη διαδικασία. Η ανάγνωση έστω και μιας λέξης απαιτεί: να κινήσουμε τα μάτια μας κατά μήκος […]
Φεβρουάριος 24, 2015

Τι είναι φωνολογική επίγνωση ή φωνολογική ενημερότητα;

Η φωνολογική επίγνωση αναφέρεται στην ικανότητα του παιδιού να αναγνωρίζει και να χειρίζεται τις μονάδες του προφορικού λόγου (φωνήματα, συλλαβές και λέξεις). Τα παιδιά που έχουν […]
Φεβρουάριος 6, 2015

Τι είναι η δυσγραφία;

Για τα παιδιά με δυσγραφία το να κρατούν σωστά το μολύβι και να μένουν μέσα στις γραμμές του τετραδίου είναι αρκετά δύσκολο. Άλλα πάλι παλεύουν με […]
Ιανουάριος 26, 2015

Ρυθμίζοντας τον Ύπνο Μεγαλύτερων Παιδιών: Η Πρακτική του Co-bedding

Η πρακτική του κοινού ύπνου (ή, αλλιώς, co–bedding ή bedsharing) αναφέρεται σε μία ρύθμιση ύπνου κατά την οποία το παιδί μοιράζεται την ίδια επιφάνεια ύπνου με […]
Ιανουάριος 23, 2015

Μαθησιακές δυσκολίες και Αγγλικά

Οι μαθησιακές δυσκολίες είναι ένας παράγοντας που πρέπει να συνυπολογίζεται στην εκμάθηση των ξένων γλωσσών και των αγγλικών εν προκειμένω. Παρά το γεγονός ότι οι μαθησιακές […]
Ιανουάριος 18, 2015

Ο ρόλος της όρασης στη διαδικασία της μάθησης

Ο κόσμος μας είναι κατά μεγάλο μέρος βασισμένος σε οπτικές πληροφορίες, γι’ αυτό άλλωστε και το 80% της μάθησης λαμβάνεται μέσα από την αίσθηση της όρασης. […]
Ιανουάριος 8, 2015

Δέκα τρόποι για να κινητοποιήσετε τους μαθητές με δυσλεξία:

Ενθαρρύνετε τη διαφορετικότητα στον τρόπο μάθησης. Δώστε τους τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν τον δικό τους τρόπο ακόμα και μέσα στην τάξη. Ενθαρρύνετε τη δημιουργικότητα, αφού αυτή […]
Δεκέμβριος 8, 2014

Είναι έτοιμο το παιδί μου να πάει στην Α’ Δημοτικού;

Αν το παιδί σας φοιτά φέτος στο νηπιαγωγείο, σίγουρα σκέφτεστε ήδη την επόμενη σχολική χρονιά. Και όχι άδικα. Η πρώτη τάξη του δημοτικού σχολείου σηματοδοτεί την […]
Νοεμβρίου 9, 2014

Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής / Υπερκινητικότητα ΔΕΠ/Υ